רה"מ נתניהו ונוני מוזס שוחחו על צמצום פעילות "ישראל היום"

איתי גדסי 1 Comment on רה"מ נתניהו ונוני מוזס שוחחו על צמצום פעילות "ישראל היום"

מוזס נשמע אומר בהקלטה: "אפנק אותך בעיתון ותעזור לי בחוק 'ישראל היום" • מוזס נחקר במשטרה ולאחר החקירה הביעו חלק מבכירי הפרקליטות כי לפרשה יש היבטים ציבוריים אך לא פליליים • נתניהו: לחץ פסול ובלתי פוסק של גורמים בתקשורת על גורמי האכיפה

צילום: flash90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

איש העסקים שבמרכז תיק 2000 – הנחקר המשטרה הוא מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס. כך חושף היום העיתונאי גיא פלג בחדשות 2.

מפרטים חדשים שעולים על הפרשה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו עולה כי מו"ל ידיעות אחרונות נפגש לפני חודשים ארוכים עם ראש הממשלה נתניהו. הסיכום בין השניים היה אמור להניב למוזס סכום כסף משמעותי. בתמורה: "ידיעות אחרונות" אמורים היו לשנות את הקו התוקפני נגד רה"מ.

נציין כי "ישראל היום" הוא העיתון הנפוץ ביותר במדינה אשר גרר לירידה ניכרת בתפוצה של העיתון "ידיעות אחרונות". על פי פרטים שדלפו מהשיחה, נוני מוזס שוחח עם נתניהו על צמצום פעילות העיתון ישראל היום, וביטול תוכניתו להוציא מוסף סוף שבוע, ובתמורה יקבל סיקור אוהד בידיעות אחרונות. עסקה שהייתה אמורה להניב כסף רב לידיעות אחרונות.

אתר וואלה מדווח כי בשיחה שהוקלטה נשמע נוני מוזס אמר לרה"מ נתניהו: "אפנק אותך בעיתון, אם תעזור לי בחוק 'ישראל היום'". נתניהו השיב לו: "יהיה בסדר".

לפי דיווח אחר בתקשורת הם דנו על סגירת מוסף 'סוף השבוע' של 'ישראל היום'. בתקשורת דווח כי מוזס נשמע אומר בהקלטה: "אפנק אותך בעיתון ותעזור לי בחוק 'ישראל היום".

השיחה בין מוזס לנתניהו הוקלטה והגיעה לידי המשטרה אשר חוקרת האם יש בה עבירה פלילית או רק היבט ציבורי.

איש העסקים נוני מוזס נחקר במשטרה. ולאחר החקירה הביעו חלק מבכירי הפרקליטות כי לפרשה יש היבטים ציבוריים אך לא פליליים.

ראש הממשלה נתניהו התייחס הבוקר לחקירה נגדו בפתח ישיבת שרי הליכוד, ואמר כי "מה שאני כן יכול לומר לכם היום, כשאני יודע במה מדובר, ואני אומר לכם את זה בביטחון מלא: לא יהיה כלום כי אין כלום".

נתניהו הוסיף: מה שיש פה זה לחץ פסול ובלתי פוסק של גורמים בתקשורת על גורמי האכיפה. הם מפריחים בלונים שהאוויר החם יוצא מהם בזה אחר זה. כך יהיה גם במקרה הזה. אני מציע  לחבריי באופוזיציה לא לחגוג כי אין מה לחגוג. את השלטון מחליפים בקלפי״.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    חתיכת רעידת אדמה